🎅 BOŽIČNA DARILA🎅
Evitas Katalog
Če se želiš registrirati, odpri povezavo »Registracija« nad menijsko vrstico.
Izpolni podatke v prazna polja in odpri povezavo »Registracija«.
Na e-mail ti bomo poslali potrditveni e-mail in nato se lahko enostavno prijaviš v svoj račun.
Prijaviš se tako, da izpolniš obrazec za registracijo in odpreš gumb »Prijava«.
Svoj račun lahko ustvariš tudi med svojim prvim naročilom.
S temi podatki se lahko v prihodnje kadarkoli prijaviš v svoj uporabniški račun, kjer lahko vidiš svoje podatke, jih pregleduješ in urejaš.
Prijaviš se lahko tudi z Google ali Facebook računom.
Na mobilnem telefonu lahko registracijo ali prijavo opraviš na dnu glavnega menija ali s klikom na ikono uporabnika v glavni vrstici.
V zgornjem desnem kotu, nad menijsko vrstico, odpri gumb »Prijava«, nato pod obrazcem za vpis uporabniškega imena in gesla odpri »Ste pozabili geslo?«.
V polje vpiši svoj elektronski naslov in klikni »Ponastavi geslo«; na e-mail naslov bodo poslani podatki za pridobitev novega gesla.
Na mobilnem telefonu lahko registracijo ali prijavo opraviš na dnu glavnega menija ali s klikom na ikono uporabnika.
Po prijavi v svoj uporabniški račun lahko preveriš in urediš svoje podatke, kot so naslovi ali sprememba gesla.
Če želiš spremeniti svoj e-poštni naslov, nas kontaktiraj preko kontaktnega obrazca.
Svoj uporabniški račun lahko trajno izbrišeš na uporabniških straneh pod zavihkom GDPR s klikom na gumb »IZBRIŠI RAČUN«.
Vse informacije o varovanju podatkov najdeš na strani Politika zasebnosti.
Svojo pravico za prenos podatkov (GDPR Art. 20) lahko izvoziš v svojem uporabniškem računu pod zavihkom GDPR in s klikom na gumb »IZVOZI« preneseš datoteko na svojo napravo.
I. Iskanje artiklov
Če želiš poiskati določen izdelek, lahko to storiš na dva načina:
a) V menijski vrstici na vrhu strani je na desni strani simbol povečevalnega stekla, na katerega klikneš in prikaže se ti vnosno polje za iskanje izdelkov. V polje vnesi vrsto izdelka, ki ga iščeš (npr. »voziček«), ali dejanski naziv izdelka (npr. »Voziček – Bedouin Stories«). Iščeš lahko tudi po šifri izdelka. Ustrezni izdelki se bodo sami prikazali na strani.
b) V zgornjem meniju izberi glavno kategorijo artiklov, za katere se zanimaš (npr. »potepanje« ali »vozički«), in nato izbor še bolj omeji po danih podkategorijah (npr. »znamki«, »ceni«). Prikazali se ti bodo vsi izdelki v izbrani kategoriji in z izbranimi filtri.
II. Izbor izdelka
S klikom na sliko izdelka se prikažejo podrobnejše informacije. Izberi želeno velikost in število kosov izdelka. Velikost oblačil in obutve se lahko med znamkami razlikuje, zato pazljivo preveri našo tabelo velikosti. Če o velikosti nisi prepričan/a, obišči našo trgovino Evitas v Novi Gorici, na naslovu Cesta 25. junija 1 g. Če do trgovine ne moreš priti, izdelek naroči po spletu; če ti ne bo odgovarjal, ga lahko zamenjaš. Nato izberi gumb »Dodaj v košarico« in artikel bo dodan v nakupovalno košarico. Zdaj lahko nadaljuješ z nakupom drugih izdelkov ali pa odpreš košarico za dokončanje nakupa. Stanje košarice lahko kadarkoli preveriš s klikom na nakupovalni voziček v desnem zgornjem kotu strani. S klikom na »Na blagajno« boš preusmerjen/a na stran, kjer izpolniš svoje kontaktne podatke, določiš naslov za dostavo ter izbereš način plačila.
III. Izpolni svoje kontaktne podatke
V prvem koraku na blagajni izpolni svoje kontaktne podatke in podatke o naslovu za pošiljanje. Tu lahko tudi odkljukaš možnost registracije za poznejšo uporabo in se prijaviš na naše e-novice. Naslov za račun in naslov za dostavo se lahko razlikujeta, prav tako lahko vneseš podatke o podjetju, če želiš račun nanj.
IV. Izberi način dostave
V drugem koraku izberi način dostave. Dostavna služba GLS ali Pošta Slovenija bo tvoje naročilo dostavila na izbrani naslov.
V. Izberi način plačila
V tretjem koraku izberi način plačila. Na izbiro imaš plačilo po predračunu, po povzetju, s PayPal-om, s kreditnimi karticami ali obročno plačilo z Leanpay.
VI. Vnesi kodo za popust ali opombo
Ko izpolniš vse podatke, jih še enkrat pozorno preglej in klikni na moder gumb »ZAKLJUČI NAKUP«. O vseh prihodnjih korakih boš obveščen/a preko elektronskega naslova, vnesenega ob registraciji.
VII. Pregled nakupa in oddaja naročila
Ko izpolniš vse podatke, jih še enkrat pozorno preglej in klikni na gumb »POTRDI NAROČILO«. O vseh prihodnjih korakih boš obveščen/a preko elektronskega naslova, vnesenega ob registraciji.
Registracija ni potrebna, saj lahko nakupuješ tudi kot gost. Kot registrirani uporabnik pa imaš določene prednosti. To so:
Spletna trgovina Evitas ponuja možnost naročanja in dostavo tudi v tujino. Več podatkov o dostavi in pošiljanju izven Slovenije najdeš na povezavi.
Če si želiš ogledati prejšnja naročila, se prijavi na www.evitas.si s svojim e-poštnim naslovom in geslom.
V zgornjem desnem kotu klikni na svoje ime in nato odpri stran »Naročila«. V mobilnem pogledu najdeš svoj račun na dnu menija pod gumbom »KATALOG EVITAS«.
Po končanem naročilu ti na elektronski naslov pošljemo potrdilo o oddanem naročilu, ki poleg tvojih naročenih izdelkov vsebuje tudi naslov za dostavo, povzetek naročila in izbran način plačila.
Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni.
V primeru, da izdelka ni na zalogi v našem centralnem skladišču, se rok dobave celotnega naročila podaljša.
Podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla in pod nazivom artikla v košarici.
Če bi prišlo do kakšne zamude, te obvestimo preko e-maila.
Stanje svojega naročila lahko preveriš, če imaš aktiven uporabniški račun.
Podatke o naročilu si lahko ogledaš s klikom na »Prijava« oz. svoje ime in nato klikneš zavihek »Naročila«.
Na telefonu do svojega uporabniškega računa dostopaš s klikom na ikono uporabnika.
Če izbereš način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličeš, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestiš preko kontaktnega obrazca za informacije o naročilu in v polje za besedilo napišeš, da želiš naročilo preklicati.
Če je plačana pošiljka že odposlana in jo pozneje zavrneš, nastanejo stroški dostave, ki pa so tvoja obveznost.
To pomeni, da plačaš strošek dostave. V tem primeru se ti izstavi dobropis in vračilo denarja z odbitkom zneska dostave.
Naslov za dostavo lahko spremeniš, če tvoja pošiljka še ni bila odpremljena.
Podatke za spremembo naslova nam javi preko kontaktnega obrazca za informacije o naročilu in v polje za besedilo napiši nov naslov za dostavo.
Če je pošiljka že bila poslana, si na e-pošto prejel/a sporočilo dostavne službe in se moraš za spremembo naslova obrniti nanje.
Svoje naročilo lahko enostavno oddaš tudi s tablice ali pametnega telefona.
Za takšen način naročanja enostavno obišči našo spletno trgovino preko brskalnika na svoji napravi.
Prikaz spletne strani je optimiziran za zaslone majhnih naprav.
Nakup ni omejen z minimalno vrednostjo naročila.
Maksimalen znesek se lahko razlikuje od izbranega načina plačila.
Nakup ni omejen z maksimalno vrednostjo naročila. Z maksimalnim zneskom je omejeno le plačilo ob prevzemu paketa!
Če imaš težave pri naročanju, nam to, prosim, sporoči preko kontaktnega obrazca in z veseljem ti bomo pomagali ter čim hitreje poizkusili rešiti težavo.
Seveda! Ob zaključku naročila lahko v prvem koraku določiš naslov za račun in vneseš naziv podjetja. Račun bomo poslali na tvoj e-mail naslov, ko bo naročilo odpremljeno. Priporočamo, da dodatno zapišeš v opombo naročila, da želiš račun na podjetje.
Včasih se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti!
V primeru, da ga ne najdeš, obstaja možnost, da je bil ob registraciji ali oddaji naročila vnesen napačen e-mail naslov.
Vedno pa nas lahko kontaktiraš preko kontaktnega obrazca.
SEPA je okrajšava za Single Euro Payments Area (enotno območje plačil v evrih): tako se imenuje nov enoten predpis za nacionalna in evropska plačila. Cilj SEPA je zagotoviti, da se plačila v Evropi izvajajo tako preprosto in učinkovito kot tista znotraj posamezne države.
IBAN (International Bank Account Number, številka bančnega računa):mednarodna številka bančnega računa je edinstven identifikator, ki bankam omogoča samodejno obdelavo plačil od osebe do osebe.
BIC (Business Identifier Code, bančna identifikacijska koda): bančna identifikacijska koda je mednarodna koda, ki jo banke uporabljajo za finančne transakcije. Vsaka banka ima svoj BIC. Na ta način evropski in mednarodni plačilni nalogi samodejno pridejo do prave banke in podružnice. BIC se imenuje tudi SWIFT naslov ali SWIFT koda. BIC lahko vsebuje 8 ali 11 znakov, odvisno od tega, ali ponuja informacije o podružnici.
V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:
Trištevilčno varnostno kodo ali CVV kodo najdeš na hrbtni strani kreditne kartice.
Vzroki za to, da plačilo s kreditno kartico ni bilo uspešno zaključeno, so lahko različni, med drugim: napaka pri vpisu podatkov, prenizko stanje sredstev na kartici, neveljavna ali blokirana kartica, manjkajoča identifikacija ali pa tehnična napaka na naši strani.
Alternativo lahko izbereš tudi med naslednjimi plačilnimi metodami – plačilo po povzetju, PayPal ali plačilo po predračunu.
Zaradi varnostih razlogov morata biti naziv in naslov plačnika enaka lastniku kartice.
Avtorizacija in z njo rezervacija sredstev v znesku naročila se na tvoji kartici opravita takoj ob oddaji naročila.
Seveda, naročilo lahko plačaš na obroke preko Leanpay platforme. V spletni košarici nakup enostavno razdeli na do 24 obrokov in odplačevanje preloži na ugodnejši čas. Brez odvečne papirologije.
Kako deluje LeanPay?
Tako preprosto. In ne skrbi, o vsakem obroku boš pravočasno obveščen/a.
Osnovni pogoji:
Kaj potrebujem?
debetno ali kreditno kartico Mastercard ali Visa, ki omogoča plačevanje na spletu.
V potrditvenem e-mailu imaš vse potrebne podatke za nakazilo, če si se odločil/a za plačilo po predračunu, za sklic uporabi številko naročila, model sklica pa naj bo SI00.
Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.
Ne, naročeno ti lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR.
Nakazila preverimo večkrat dnevno, nazadnje ob 15.00, pozneje se promet v elektronski banki za tisti dan ne ažurira več.
Običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu.
V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan.
Na elektronski naslov boš prejel/a obvestilo, da smo prejeli tvoje nakazilo.
Račun prejmeš na elektronsko pošto takoj po tem, ko je tvoje naročilo odposlano.
Spletna trgovina Evitas uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.
Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
V spletni trgovini najdeš darilne bone v vrednosti 20 EUR in 50 EUR v kategoriji Darila - Darilni boni.
Izberi blago, ki ga želiš kupiti, in ga daj v košarico.
V polje Darilne kartice vpiši kodo darilnega bona in potrdi tako, da klikneš na gumb »✓«.
Če želiš unovčiti več bonov, postopek enostavno ponovi.
Ko vpišeš vse kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene naročila.
Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. Nato samo še oddaš spletno naročilo.
To sploh ni problem. Če je znesek nakupa višji od vrednosti darilnega bona, moraš izbrati še en način plačila, s katerim potem plačaš razliko.
Preostalega dobropisa na tvojem darilnem bonu žal ne moremo izplačati.
Seveda pa lahko ta znesek uporabiš pri naslednjem nakupu.
Kuponov ni mogoče izplačati v gotovini.
Ko vpišeš kodo, se znesek popusta avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
Koda darilne kartice je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabiš le enkrat.
Če tvoja koda na bonu ne deluje, je to lahko zaradi teh razlogov:
Če imaš glede tega vprašanja, nas kontaktiraj preko kontaktnega obrazca - prosimo, navedi v tem primeru tudi številko kupona.
Žal zaradi sistemskih omejitev kupona ni možno naknadno vnovčiti.
Če se ti zgodi, da pozabiš vnovčiti kupon, ta ohrani svojo veljavnost in ga lahko vnovčiš pri naslednjem nakupu v naši spletni trgovini, ali pa prekličeš že oddano naročilo in oddaš novo naročilo.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda) znotraj istega naročila ni mogoča.
Kode, kuponi in popusti se med seboj izključujejo. Če je izdelek že znižan, koda za popust ne bo veljala.
Cena poštnine z dostavno službo GLS ali s Pošto Slovenija znaša 3,90 EUR (težji predmeti, kot so npr. pohištvo in otroški vozički, imajo dodaten strošek dostave, ki se prišteje k strošku dostave v košarici), pri izbiri plačila po povzetju se zaračuna še dodaten strošek provizije, ki znaša 2,00 EUR.
Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago ter jih poravnaš skupaj z zneskom naročila.
Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-3 delovne dni.
Če izdelka ni na zalogi v našem centralnem skladišču, se rok dobave celotnega naročila podaljša.
Če želiš preveriti stanje svojega naročila, lahko to narediš preko potrdila o pošiljki, ki smo ga poslali na tvoj elektronski naslov, in je vključeval povezavo za sledenje pošiljke.
Ko dostavna služba GLS sprejme tvoj paket, bo na telefonsko številko takoj poslano SMS sporočilo, ki vsebuje tudi povezavo za sledenje pošiljke.
Na ta način vedno veš, kje se tvoja pošiljka trenutno nahaja in kako dolgo še potrebuje, da pride k tebi.
Če e-maila ali SMS-a nisi prejel/a, nas kontaktiraj preko kontaktnega obrazca za informacije o naročilu.
Pred dostavo prejmeš e-mail in SMS, da je kurir prevzel paket in je na poti do tebe.
Če se pri dostavi karkoli zaplete, te bo kurir poklical, da se dogovoriš za prevzem.
Če te ni doma, bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem Parcel Shopu (paketni trgovini) čaka tvoj paket.
Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidiš tukaj.
Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije in tujine sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si Evitas pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo učinkoviteje izpolnjeno.
Z veseljem si lahko svoj paket naročiš na naslov, ki je drugačen od tvojega naslova za račun, na primer na tvoje delovno mesto ali na naslov prijatelja.
Ob zaključku nakupa pod zavihkom »Naslov za dostavo« vpišeš želen naslov, kam naj ti paket dostavimo.
Možen je tudi osebni prevzem v Novi Gorici na naslovu Industrijska cesta 9, 5000 Nova Gorica - Kromberk (nahajamo se pod stavbo Merkurja).
Seznam držav in strošek dostave za posamezne države najdeš na tej povezavi.
Če ne prejmeš pošiljke v predvidenem dobavnem roku, ki je naveden pri artiklih, in je tvoj paket bil odpremljen, preveri najprej, kje se nahaja tvoj paket na podlagi sledilne številke paketa, ki ti jo je poslala dostavna služba.
Če ti ta informacija ne pomaga, nas, prosim, kontaktiraj preko kontaktnega obrazca za informacije o naročilu in pogledali bomo, kje se nahaja tvoja pošiljka.
Prosimo te, da nam preko kontaktnega obrazca za informacije o naročilu pošlješ povezavo manjkajočega izdelka.
Če bo ugotovljeno, da je bilo naročilo pomanjkljivo odpremljeno, bomo manjkajoči izdelek v najkrajšem možnem času odposlali naknadno, stroške dostave pa krijemo mi.
Prosimo te, da nam preko kontaktnega obrazca za informacije o naročilu pošlješ čim več podatkov o poškodovanem delu (opis, slike, video).
Naš odgovor lahko pričakuješ v roku 1-2 delovnih dni.
Naša prodajalna se nahaja na naslovu:
Evitas Shop d. o. o.
Industrijska cesta 9
5000 Nova Gorica
(pod stavbo Merkurja v Kromberku)
Urnik:
PON - PET
9.00 do 17.99
Brezplačno parkirišče pred vhodom v trgovino.
Blago lahko osebno prevzamete na naslovu:
In sicer vsak delavnik od 9.00 do 17.00
Ko bo naročilo pripravljeno, te bomo preko e-maila obvestili, da te izdelki čakajo na našem prevzemnem mestu.
Vračilo lahko enostavno urediš preko kontaktnega obrazca za vračila.
Vračilo je mogoče v roku 14 dni po prevzemu pošiljke v primeru, da je izdelek zapakiran v originalni, nepoškodovani embalaži in na njem ni vidnih znakov uporabe.
Če je izdelek že bil uporabljen ali pa so vidni znaki uporabe, oz. se je izdelek poškodoval po tvojem prevzemu, ti kupnine zanj ne moremo vrniti.
Stroška dostave za vračila NE krije podjetje Evitas Shop d.o.o.
Direktna menjava vrnjenega artikla žal ni mogoča.
Takoj ko bo artikel pri nas in bomo preverili, ali ustreza pogojem za vračilo, ti bo izdan dobropis in vračilo kupnine izdelka na način, ki je bil izbran kot način plačila.
Prosimo, da izdelke vrneš v takem stanju, kot so bili dostavljeni. Poškodovani artikli ne morejo biti vrnjeni.
Vračilo artiklov lahko opraviš preko kontaktnega obrazca za vračila.
Ko tvoja pošiljka pride nazaj v naše skladišče in jo preverimo, ti v roku 14 dni vrnemo denar v znesku izdelkov preko načina plačila, ki je bil izbran pri naročilu oz. na naveden bančni račun, če je bilo izbrano plačilo z gotovino po povzetju.
Trudimo se, da v naši ponudbi najdeš najboljše artikle priznanih proizvajalcev, ampak če kljub temu kupljeni artikel ne deluje kot bi moral, ti lahko pomagamo. Stvarno napako lahko uveljaviš, če meniš, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako uveljavim stvarno napako?
Svetujemo, da artikel, ki ga vračaš, pošlješ priporočeno, saj imaš le tako sledljivost artikla. Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške podjetja ni možen.
V primeru, da bo stvarna napaka odobrena ti povrnemo stroške pošiljanja, za pošiljanje izdelka z napako na naš naslov, v vrednosti 3,90€.
Pri Evitas ti bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju garancije ali reklamacije.
V primeru, da bo reklamacija odobrena ti povrnemo stroške pošiljanja, za pošiljanje reklamiranega izdelka na naš naslov, v vrednosti 3,90€.
Pred pošiljanjem te naprošamo, da še enkrat preveriš ali si upošteval/a navodila za vzdrževanje izdelka, ki so navedena na deklaraciji. V primeru, da je razvidno nepravilno ravnanje z izdelkom se reklamacija ne bo upoštevala. Prevzem neodobrene reklamacije ni breme podjetja.
Artikle pošlješ na sedež našega podjetja:
Evitas Shop d.o.o.
Industrijska cesta
Ne pozabi priložiti potrdila o vračilu, ki ga izpolniš TUKAJ.
Ja, po prejemu vračila ti bomo poslali potrdilo o prejemu na tvoj elektronski naslov.
V nogi strani najdeš polje za prijavo na e-novice, ki prinaša 5 % popusta za enkraten nakup.
Takoj po prijavi ti bomo poslali sporočilo, preko katerega potrdiš prijavo na e-novice.
V prejetem e-mailu najdeš gumb »Odjavi se«, ki omogoča odjavo od naših e-novic.
Svojo pritožbo nam lahko sporočiš preko kontaktnega obrazca.
Trudimo se, da bi ti z našo spletno trgovino vedno nudili preprosto, hitro in enostavno nakupovalno doživetje.
Če se pri tem zgodi, da pride do tehničnega problema, bomo veseli, da nam to sporočiš; tako bomo težavo lahko čim prej odpravili.
Najbolje je, da nam napišeš kratko sporočilo, po možnosti s sliko zaslona, in pošlješ na [email protected].
Trudimo se, da so fotografije izdelkov čim bolj realne.
Zaradi tehničnih nastavitev zaslona pa lahko prihaja do razlik v niansah barv izdelka na fotografiji, ki lahko nekoliko odstopajo od dejanske barve.
Piši nam preko kontaktnega obrazca in nam zaupaj svojo idejo, komentar ali mnenje!
Tvoja izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo deliš z nami.
Piši nam preko kontaktnega obrazca in odgovorili ti bomo v 1-2 delovnih dneh.
Vse o nas najdeš na povezavi 😊