Za uporabnika

Pogosta vprašanja

SPLETNO NAROČILO

 

Kako opravim nakup?

Za vašo lažjo orientacijo in enostaven nakup smo pripravili navodila kako nakupovati v naši spletni trgovini.

I. Iskanje artiklov

Če želite poiskati določen izdelek, lahko to storite na dva načina:

  • V zgornjem vrstici nad orodno vrstico MENI boste našli povečevalno okno »Iskanje…«, kamor napišete vrsto izdelka, ki ga želite iskati (npr. »voziček«) ali pa konkretno ime izdelka (npr. »Voziček – Bedouin Stories«). Prikaže se eden ali več izdelkov, ki sovpadajo z vnesenim geslom.
  • V zgornjem meniju izberete glavno kategorijo artiklov, za katere se zanimate (npr. »potepanje«, »vozički«), in nato izbor še bolj omejite po danih podkategorijah (npr. »znamki«, »ceni« itd.). Pokazali se vam bodo vsi izdelki v izbrani kategoriji.

II. Izbor izdelka

S klikom na sliko izdelka se pokažejo podrobnejše informacije. Izberite pravo velikost in število kosov. Velikost oblačil in obutve se lahko od ostalih znamk razlikujejo. Zato pazljivo preverite našo tabelo velikosti. V primeru, da o velikost niste prepričani, obiščite našo trgovino Evitas v Novi Gorici, Cesta 25. junija 1g. Če do trgovine ne morete priti, izdelek naročite preko spleta in v primeru, da vam ne bo odgovarjal, ga lahko zamenjate. Nato pritisnete gumb »Dodaj v košarico« in artikel bo prestavljen v nakupovalno košarico. Zdaj lahko nadaljujete z nakupom drugih izdelkov ali pa preidete v košarico za dokončanje nakupa. Vaše stanje v košarici lahko kadarkoli preverite s klikom na nakupovalni voziček v desnem zgornjem kotu nad orodno vrstico. S klikom na »Zaključek nakupa« boste preusmerjeni na stran kjer izpolnite svoje kontaktne podatke.

III. Izpolnite svoje kontaktne podatke

V prvem koraku v košarici izpolnite svoje kontaktne podatke in podatke o naslovu za pošiljanje. Tukaj lahko tudi odkljukate možnost registracije za kasnejšo uporabo in se prijavite na naše e-novice. Naslov za račun in naslov za dostavo se lahko razlikujeta, prav tako lahko vnesete podatke o podjetju, če želite račun na le tega.

IV. Izberite način dostave

V drugem koraku izberete način dostave. Vaše naročilo bo dostavna služba GLS ali Pošta Slovenija dostavila na vaš naslov, ki ga boste navedli.

V. Izberite način plačila

V tretjem koraku izbere način plačila. Na izbiro imete plačilo po predračunu, po povzetju, s PayPal-om, s kreditnimi karticami ali z Moneto.

VI. Vnesite kodo za popust ali komentar

Ko izpolnite vse podatke, vse še enkrat pozorno preglejte in pritisnite na moder gumb »ZAKLJUČI NAKUP«. O vseh naslednjih korakih boste obveščeni preko elektronskega naslova, ki ste ga vnesli pri registraciji.

VII. Pregled nakupa in oddaja naročila

Ko izpolnite vse podatke, vse še enkrat pozorno preglejte in pritisnite na moder gumb »ZAKLJUČI NAKUP«. O vseh naslednjih korakih boste obveščeni preko elektronskega naslova, ki ste ga vnesli pri registraciji.

 

Ali se je za nakup potrebno registrirati?

Registracija ni potrebna, saj lahko nakupujete tudi kot gost, kot registriran uporabnik pa imate določene prednosti. To so:

  • Kot registrirana stranka, boste v prihodnosti hitreje in lažje izbirali. Vaš naslov bo shranjen, tako da vam ga ne bo treba ponovno vnesti, ko boste oddali novo naročilo.
  • Kot registrirani stranki vam omogočamo ogled kratkega povzetka vseh vaših naročil in njihove lokacije. Na ta način lahko preverite, ali je bilo vaše plačilo prejeto, odposlano …
  • Ob prijavi se boste lahko z enim klikom prijavili na Evitas e-novice, v katerih vas bomo obveščali o trenutnih ponudbah, akcijah in ostalih pomembnih obvestilih.

Kako se lahko registriram?

Klikni na povezavo »Moj račun« ali »Prijava« nad menijsko vrstico. Vpišite svoj e-poštni naslov in geslo (s tem e-poštnim naslovom in geslom se boste potem lahko prijavili v sistem) in kliknite »Prijava«. In vaš račun je pripravljen!

Kam vpišem kodo za popust?

V košarici nakupa lahko vnesete tudi promocijsko kodo ali komentar. Promocijska koda je koda, ki jo navadno posredujemo preko e-pošte, letakov in družbenih omrežij. V primeru, da ste zasledili našo promocijsko kodo, jo lahko uporabite v naši spletni trgovini na naslednji način. Ko izberete svoje izdelke, jih vnesete v košarico. Izberite »Zaključi nakup«. V nakupovalni košarici vnesete svojo kodo v »Koda ugodnosti«. Po vnosu kode izberite »UPORABI KUPON« in vaš popust bo avtomatično obračunan. Vrednost kode je vnaprej določena in izraža popust na celoten nakup ali določen izdelek. Uporabiti jo je potrebno do določenega datuma (izjema so posebne kode, o katerih je kupec obveščen). Koda ne velja na posebej označene izdelke. Različne promocijske kode se med seboj ne seštevajo. V primeru napačno vnesene kode vas bo sistem o tem obvestil.

 

PLAČILA IN RAČUNI

Kje lahko preverim status naročila?

Registrirani uporabniki lahko podatke o naročilu pogledate s klikom na »Moj račun« oz. »Prijava« in nato kliknete »Naročila«.

Kako lahko plačam naročilo?

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila. Podjetje Evitas Shop d.o.o. si pridržuje pravico, da pri večjih vrednostih naročila od kupca zahteva plačilo blaga pred odpremo.

  • Plačilo po povzetju: Plačilo po povzetju z gotovino ali kartico ob prevzemu. Plačilo po povzetju je mogoče le na območju Republike Slovenija in ne velja za mednarodne nakupe.
  • Plačilo po predračunu: Predračun boste prejeli po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
  • Plačilo s plačilnimi karticami: Plačilo poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, America Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).
  • Plačilo s PayPal-om: Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svoj PayPal uporabniški račun. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.
  • Plačilo z Moneto: Plačilo z Moneto enostavno izberete ob zaključku nakupa, nato boste iz naše strani preusmerjeni na Monetino varno stran za plačevanje.

Kako vem, da je nakupovanje varno? 

Spletna trgovina Evitas uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Opravil sem nakup, zakaj nisem prejel potrditvenega e-maila? 

Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite, v kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail. Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-maila info@evitas.si ali telefonske številke 031 388 86808 20 03 167.

Izbral sem plačilo po predračunu vendar predračuna na e-mail nisem prejel, kaj naredim? 

V potrditvenem e-mailu imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.

Plačal sem po predračunu. Ali vam moram poslati kopijo vplačila?

Ne, naročeno vam lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Nakazila preverimo večkrat dnevno, nazadnje ob 15:00, kasneje se promet v elektronski banki za tisti dan ne ažurira več.
Običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan.

Kaj pa, če se premislim glede nakupa?

V primeru, da izberete način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličete, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestite preko elektronske pošte info@evitas.si ali telefona 031 388 86808 20 03 167.
V primeru, da je plačana pošiljka že odposlana in jo kasneje zavrnete, nastanejo stroški dostave, ki pa so vaša terjatev. To pomeni, da plačate strošek poštnine. V tem primeru se vam izstavi dobropis z odbitkom zneska dostave.

Ne uspem dokončati naročila. Kaj lahko storim?

Če mate težave pri naročanju nam to prosim sporočite na e-mail info@evitas.si ali nas kontaktirajte na 031 388 86808 20 03 167, z veseljem vam bomo pomagali in čim hitreje poizkusili odpraviti težavo.

Želim naročiti preko telefona. Katero številko naj pokličem?

Za naročila po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 na 031 388 86808 20 03 167.

Opravi sem nakup in kasneje je artikel dobil akcisijko ceno. Mi lahko upoštevate akcijsko ceno?

V primeru, da še niste opravili plačila ali v primeru, da neplačano naročilo še ni bilo odposlano vam akcijsko ceno lahko upoštevamo. Prosim pišite nam na e-mail info@evitas.si.

Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda! V vašem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe in plačnika (v tem primeru podjetje). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišite, da želite originalni račun na podjetje, pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo – ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku.

DOSTAVA

V kolikšnem času prejmem naročeno blago?

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami oz. plačla z Moneto. Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni. V primeru, da bi prišlo do kakšne zamude vas o tem obvestimo preko e-maila.

Koliko stane poštnina za Slovenijo?

Pri nakupu nad 30 EUR je poštnina brezplačna.
Cena poštnine z dostavno službo GLS ali s Pošto Slovenija znaša 3,65 EUR (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila). Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago in jih poravnate skupaj z zneskom naročila. Ponudnik se sam odloči s katero dostavno službo bo poslal naročilo.

Ali bom predhodno obveščen po telefonu o času dostave?

Pred dostavo prejmete e-mail in SMS, da je kurir prevzel paket in je na poti do vas. Če se pri dostavi karkoli zaplete, vas bo kurir poklicali, da se dogovorite za prevzem. Če vas ni doma, bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem Parcel Shopu (paketni trgovini) čaka paket. Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.
Ob prevzemu lahko paket plačate z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico. Če plačate s kartico (z njo lahko plačate kurirju), bodo ob prevzemu dodatno zaračunali stroške bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za kar GLS kurir izda račun. Dostava poteka ob delovnih dneh, največkrat dopoldne, če paketa ne dvignete v 5 dneh, se bo ta žal vrnil nazaj na naš naslov. V primeru, da je paket odposlan s Pošto Slovenija, bo pakete dostavil krajevni poštar, v primeru, da vas ni doma vam bo pustil obvestilo o pošiljki, ki vas bo čakala na vaši pošti.

Pošiljate tudi mednarodno? Koliko stane poštnina?

Ja, pošiljamo po celem svetu (razen Sirije). Cena poštnine (sledljiva) znaša 5,99 EUR.

Po nekaj dneh še nisem prejela paketa. Koga naj kontaktiram?

Če v roku štirih (4) delovnih dni po oddanem naročilu ne prejmete pošiljke, nas nemudoma obvestite na info@evitas.si in pogledali bomo, kje se nahaja vaš pošiljka.

Moji pošiljki manjka izdelek, ki sem ga naročil/a. Koga naj kontaktiram?

Prosim pišite nam na e-mail info@evitas.si ali nas kontaktirajte na 031 388 86808 20 03 167, manjkajoč izdelek vam bomo v najkrajšem možnem času poslali naknadno, stroške dostave krijemo mi.

Ali imate tudi fizično trgovino?

Lahko nas obiščete v Evitas Showroomu v Novi Gorici, Cesta 25. junija 1g. Veseli bomo vašega obiska!

Ali je možen osebni prevzem naročenega blaga?

Blago lahko osebno prevzamete na naslovu Evitas Shop d.o.o. Cesta 25. junija 1g, 5000 Nova Gorica.

 

VRAČILO BLAGA

Izdelki mi ne ustrezajo, kako jih lahko vrnem?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite na e-mail info@evitas.si ali po telefonu na 031 388 868, da odstopa od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je nam je potrebno vrniti najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je  blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo. Po vračilu blaga vam bomo najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na TRR nakazal vračilo kupnine. Lahko se odločite tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a nas morate o tem predhodno obvestiti. Izdelkov, narejenih po meri, po želji kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati, ravno tako ni mogoče vrniti personaliziranih oblačil (tisk z imenom otroka)!

Kako zamenjam izdelek?

Prosimo vas, da nas o zamenjavi predhodno obvestite na e-mail info@evitas.si.
V sporočilu o zamenjavi napišite: vaše ime, priimek in naslov, točno ime ali šifro artikla ki ga vračate in novega. Ko bomo prejeli vaše sporočilo bomo v najkrajšem možnem času izdelek za vas rezervirali.
Zamenjate lahko za katerikoli drugi izdelek ali zahtevate vračilo kupnine. Omogočamo vam tudi možnost dobropisa za naslednje naročilo.
Vrnjeni izdelek mora biti neuporabljen, nepoškodovan in originalno zapakiran.

Prejel sem poškodovan artikel, kaj sedaj?

Prosimo vas, da nam pošljete e-mail na info@evitas.si, s čim več podatki o poškodovanem delu, da vam čimprej pošljemo novega in uredimo problem z dostavno službo. Nujno je potrebno poslati tudi sliko poškodovanega artikla.

 

PRODUKTI

Iščem izvirno darilo. Kaj priporočate?

V ponudbi imamo veliko izbiro že pripravljenih daril, ki so zapakirane v čudoviti embalaži. Vsa že pripravljena darila najdete tukaj.

Kako izberem pravo velikost oblačila?

Pod vsakim produktom se nahaja zavihek »Tabela velikosti«. Tu najdete podrobnejše podatke o merah in velikosti oblačila.

Ne upam si nakupovati, ker ne morem pomeriti izdelka?

Priporočamo vam, da si izmerite vaše telesne mere in da jih primerjate z vrednostmi v naši tabeli velikosti, ki je prikazana za vsak posamezni izdelek na strani za podrobnejši opis. Tako boste tudi brez pomerjanja lahko naročili konfekcijsko velikost, ki vam bo ustrezala.
Če pa se kasneje izkaže, da velikost izdelka le ni prava, izdelek ali vrnete ali zamenjate za drugo velikost, seveda brezplačno. Več si lahko preberete pod vprašanjem Kako zamenjam izdelek?

Ali fotografija izdelka ustreza realnemu izgledu izdelka?

Trudimo se, da so fotografije izdelkov čim bolj identične temu, kar boste videli, ko prejmete izdelek in si ga ogledate v živo. Zato poskrbimo za dovolj kvalitetne in podrobne fotografije. Vendar pa zaradi nastavitve vaše grafične kartice in prikazovalnika niansa barve izdelka na fotografiji lahko malenkost odstopa od realne barve.

 

UPORABNIK

V kakšen namen bodo uporabljeni moji osebni podatki?

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Z vpisom podatkov v spletni trgovini Evitas dovoljujete, da podjetje Evitas Shop d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Podjetje Evitas Shop d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Kako sem lahko obveščen o novostih?

Ponudbo osvežujemo dnevno. Če želite biti seznanjeni z novostmi, kliknite »Like« na naši Facebook strani ali kliknite »Follow« na našem Instagram profilu. S prijavo na naše e-novičke pa boste enkrat tedensko obveščeni o vseh novostih in popustih iz naše spletne trgovine www.evitas.si.

Pozabi sem uporabniško ime/geslo. Kako pridobim novo?

V zgornjem desnem kotu, nad menijsko vrstico kliknite na »Prijava«, nato pod obrazcem za vpis Uporabniškega imena in Gesla, kliknite »Ste pozabili geslo?«. V polje vpišete vaš elektronski naslov in kliknite »Ponastavi geslo«, na e-mail naslov boste prejeli podatke za pridobitev novega gesla.

Imam idejo oz. komentar, mnenje o vaši spletni trgovini. Koga lahko kontaktiram?

Pišite nam na e-mail info@evitas.si in nam zaupajte svojo idejo, komentar ali mnenje! Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami.

Vprašanja, ki ga iščem ni na seznamu. Na koga se lahko obrnem?

Če odgovora niste našli, nas pišite na e-mail info@evitas.si ali nas kontaktirajte na 031 388 86808 20 03 167 in z veseljem vam bomo pomagali.