Zimsko znižanje - popusti do 60%!
Katalog Evitas
Za vašo lažjo orientacijo in enostaven nakup smo pripravili navodila kako nakupovati v naši spletni trgovini.
I. Iskanje artiklov
Če želite poiskati določen izdelek, lahko to storite na dva načina:
II. Izbor izdelka
S klikom na sliko izdelka se pokažejo podrobnejše informacije. Izberite pravo velikost in število kosov. Velikost oblačil in obutve se lahko od ostalih znamk razlikujejo. Zato pazljivo preverite našo tabelo velikosti. V primeru, da o velikost niste prepričani, obiščite našo trgovino Evitas v Novi Gorici, Cesta 25. junija 1g. Če do trgovine ne morete priti, izdelek naročite preko spleta in v primeru, da vam ne bo odgovarjal, ga lahko zamenjate. Nato pritisnete gumb »Dodaj v košarico« in artikel bo prestavljen v nakupovalno košarico. Zdaj lahko nadaljujete z nakupom drugih izdelkov ali pa preidete v košarico za dokončanje nakupa. Vaše stanje v košarici lahko kadarkoli preverite s klikom na nakupovalni voziček v desnem zgornjem kotu nad orodno vrstico. S klikom na »Zaključek nakupa« boste preusmerjeni na stran kjer izpolnite svoje kontaktne podatke.
III. Izpolnite svoje kontaktne podatke
V prvem koraku v košarici izpolnite svoje kontaktne podatke in podatke o naslovu za pošiljanje. Tukaj lahko tudi odkljukate možnost registracije za kasnejšo uporabo in se prijavite na naše e-novice. Naslov za račun in naslov za dostavo se lahko razlikujeta, prav tako lahko vnesete podatke o podjetju, če želite račun na le tega.
IV. Izberite način dostave
V drugem koraku izberete način dostave. Vaše naročilo bo dostavna služba GLS ali Pošta Slovenija dostavila na vaš naslov, ki ga boste navedli.
V. Izberite način plačila
V tretjem koraku izbere način plačila. Na izbiro imete plačilo po predračunu, po povzetju, s PayPal-om ali s kreditnimi karticami.
VI. Vnesite kodo za popust ali komentar
Ko izpolnite vse podatke, vse še enkrat pozorno preglejte in pritisnite na moder gumb »ZAKLJUČI NAKUP«. O vseh naslednjih korakih boste obveščeni preko elektronskega naslova, ki ste ga vnesli pri registraciji.
VII. Pregled nakupa in oddaja naročila
Registracija ni potrebna, saj lahko nakupujete tudi kot gost, kot registriran uporabnik pa imate določene prednosti. To so:
Klikni na povezavo »Moj račun« ali »Prijava« nad menijsko vrstico. Vpišite svoj e-poštni naslov in geslo (s tem e-poštnim naslovom in geslom se boste potem lahko prijavili v sistem) in kliknite »Prijava«. In vaš račun je pripravljen!
V košarici nakupa lahko vnesete tudi promocijsko kodo ali komentar. Promocijska koda je koda, ki jo navadno posredujemo preko e-pošte, letakov in družbenih omrežij. V primeru, da ste zasledili našo promocijsko kodo, jo lahko uporabite v naši spletni trgovini na naslednji način. Ko izberete svoje izdelke, jih vnesete v košarico. Izberite »Zaključi nakup«. V nakupovalni košarici vnesete svojo kodo v »Koda ugodnosti«. Po vnosu kode izberite »UPORABI KUPON« in vaš popust bo avtomatično obračunan. Vrednost kode je vnaprej določena in izraža popust na celoten nakup ali določen izdelek. Uporabiti jo je potrebno do določenega datuma (izjema so posebne kode, o katerih je kupec obveščen). Koda ne velja na posebej označene izdelke. Različne promocijske kode se med seboj ne seštevajo. V primeru napačno vnesene kode vas bo sistem o tem obvestil.
Na naši vstopni strani se velikokrat izvajajo različne akcijske ponudbe za katere načeloma velja, da v primeru popusta, ki je višji od 5%, ta ne velja na izdelke iz kategorij Pohištvo, Vozički, Otroški avtosedeži in Dodatna oprema za voziček ter ne velja na blagovne znamke MODU, BMW, Bobbin, Baghera, Bobbin, Babyhood, Babyzen, 4moms in Z ljubeznijo, Mama ter na vse darilne ali vrednostne bone.
Registrirani uporabniki lahko podatke o naročilu pogledate s klikom na »Moj račun« oz. »Prijava« in nato kliknete »Naročila«.
V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila. Podjetje Evitas Shop d.o.o. si pridržuje pravico, da pri večjih vrednostih naročila od kupca zahteva plačilo blaga pred odpremo.
Spletna trgovina Evitas uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite, v kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail. Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-maila [email protected] ali telefonske številke 031 388 868.
V potrditvenem e-mailu imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.
Ne, naročeno vam lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Nakazila preverimo večkrat dnevno, nazadnje ob 15:00, kasneje se promet v elektronski banki za tisti dan ne ažurira več.Običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan.
V primeru, da izberete način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličete, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestite preko elektronske pošte [email protected] ali telefona 031 388 868.V primeru, da je plačana pošiljka že odposlana in jo kasneje zavrnete, nastanejo stroški dostave, ki pa so vaša terjatev. To pomeni, da plačate strošek poštnine. V tem primeru se vam izstavi dobropis z odbitkom zneska dostave.
Če mate težave pri naročanju nam to prosim sporočite na e-mail [email protected] ali nas kontaktirajte na 031 388 868, z veseljem vam bomo pomagali in čim hitreje poizkusili odpraviti težavo.
Za naročila po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 na 031 388 868.
V primeru, da še niste opravili plačila ali v primeru, da neplačano naročilo še ni bilo odposlano vam akcijsko ceno lahko upoštevamo. Prosim pišite nam na e-mail [email protected].
Seveda! V vašem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe in plačnika (v tem primeru podjetje). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišite, da želite originalni račun na podjetje, pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo – ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku.
Cena poštnine z dostavno službo GLS ali s Pošto Slovenija znaša 2,69 EUR (težji predmeti, kot so pohištvo in otroški vozički, imajo dodaten strošek dostave, ki se prišteje k strošku dostave v košarici), pri izbiri plačila po povzetju s zaračuna še dodaten strošek provizije, ki znaša 2 EUR. Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago in jih poravnate skupaj z zneskom naročila. Ponudnik se sam odloči s katero dostavno službo bo poslal naročilo.
Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.
Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi v našem centralnem skladišču, se rok dobave celotnega naročila podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla in pod nazivom artikla v košarici. V primeru, da želite naročilo prejeti v dveh ločenih pošiljkah, se vam obračuna dodaten strošek dostave 2,69 EUR in dodatna 2 EUR v primeru plačila po povzetju.
V primeru, da bi prišlo do kakšne zamude vas o tem obvestimo preko e-maila.
Pred dostavo prejmete e-mail in SMS, da je kurir prevzel paket in je na poti do vas. Če se pri dostavi karkoli zaplete, vas bo kurir poklicali, da se dogovorite za prevzem. Če vas ni doma, bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem Parcel Shopu (paketni trgovini) čaka paket. Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite tukaj.
Ob prevzemu lahko paket plačate z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico. Če plačate s kartico (z njo lahko plačate kurirju), bodo ob prevzemu dodatno zaračunali stroške bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za kar GLS kurir izda račun. Dostava poteka ob delovnih dneh, največkrat dopoldne, če paketa ne dvignete v 5 dneh, se bo ta žal vrnil nazaj na naš naslov. V primeru, da je paket odposlan s Pošto Slovenija, bo pakete dostavil krajevni poštar, v primeru, da vas ni doma vam bo pustil obvestilo o pošiljki, ki vas bo čakala na vaši pošti.
Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila preko Paypala oz. plačila s plačilnimi karticami. V primeru, da izdelka ni dobavljiv, se rok dobave podaljša, o čemer ponudnik obvesti uporabnika v roku dveh (2) delovnih dni.
Mednarodni dobavni rok za artikle na zalogi je običajno 2-10 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla.
Dobavni rok je lahko daljši v državah s carinsko upravo.
Če v roku štirih (4) delovnih dni po oddanem naročilu ne prejmete pošiljke, nas nemudoma obvestite na [email protected] in pogledali bomo, kje se nahaja vaš pošiljka.
Prosim pišite nam na e-mail [email protected] ali nas kontaktirajte na 031 388 868, manjkajoč izdelek vam bomo v najkrajšem možnem času poslali naknadno, stroške dostave krijemo mi.
Lahko nas obiščete v Evitas Showroomu v Novi Gorici, Cesta 25. junija 1g. Veseli bomo vašega obiska!
Blago lahko osebno prevzamete na naslovu Evitas Shop d.o.o. Cesta 25. junija 1g, 5000 Nova Gorica.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite na e-mail [email protected] ali po telefonu na 031 388 868, da odstopa od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je nam je potrebno vrniti najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo. Po vračilu blaga vam bomo najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na TRR nakazal vračilo kupnine. Lahko se odločite tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a nas morate o tem predhodno obvestiti. Izdelkov, narejenih po meri, po želji kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati, ravno tako ni mogoče vrniti personaliziranih oblačil (tisk z imenom otroka)!
Več o varičlih si lahko preberete tukaj.
Prosimo vas, da nas o zamenjavi predhodno obvestite na e-mail [email protected].V sporočilu o zamenjavi napišite: vaše ime, priimek in naslov, točno ime ali šifro artikla ki ga vračate in novega. Ko bomo prejeli vaše sporočilo bomo v najkrajšem možnem času izdelek za vas rezervirali.Zamenjate lahko za katerikoli drugi izdelek ali zahtevate vračilo kupnine. Omogočamo vam tudi možnost dobropisa za naslednje naročilo.Vrnjeni izdelek mora biti neuporabljen, nepoškodovan in originalno zapakiran.
Prosimo vas, da nam pošljete e-mail na [email protected], s čim več podatki o poškodovanem delu, da vam čimprej pošljemo novega in uredimo problem z dostavno službo. Nujno je potrebno poslati tudi sliko poškodovanega artikla.
V ponudbi imamo veliko izbiro že pripravljenih daril, ki so zapakirane v čudoviti embalaži. Vsa že pripravljena darila najdete v kategoriji Darila.
Pod vsakim produktom se nahaja zavihek »Tabela velikosti«. Tu najdete podrobnejše podatke o merah in velikosti oblačila.
Priporočamo vam, da si izmerite vaše telesne mere in da jih primerjate z vrednostmi v naši tabeli velikosti, ki je prikazana za vsak posamezni izdelek na strani za podrobnejši opis. Tako boste tudi brez pomerjanja lahko naročili konfekcijsko velikost, ki vam bo ustrezala.Če pa se kasneje izkaže, da velikost izdelka le ni prava, izdelek ali vrnete ali zamenjate za drugo velikost, seveda brezplačno. Več si lahko preberete pod vprašanjem Kako zamenjam izdelek?
Trudimo se, da so fotografije izdelkov čim bolj identične temu, kar boste videli, ko prejmete izdelek in si ga ogledate v živo. Zato poskrbimo za dovolj kvalitetne in podrobne fotografije. Vendar pa zaradi nastavitve vaše grafične kartice in prikazovalnika niansa barve izdelka na fotografiji lahko malenkost odstopa od realne barve.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Z vpisom podatkov v spletni trgovini Evitas dovoljujete, da podjetje Evitas Shop d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Podjetje Evitas Shop d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.
Ponudbo osvežujemo dnevno. Če želite biti seznanjeni z novostmi, kliknite »Like« na naši Facebook strani ali kliknite »Follow« na našem Instagram profilu. S prijavo na naše e-novičke pa boste enkrat tedensko obveščeni o vseh novostih in popustih iz naše spletne trgovine www.evitas.si.
V zgornjem desnem kotu, nad menijsko vrstico kliknite na »Prijava«, nato pod obrazcem za vpis Uporabniškega imena in Gesla, kliknite »Ste pozabili geslo?«. V polje vpišete vaš elektronski naslov in kliknite »Ponastavi geslo«, na e-mail naslov boste prejeli podatke za pridobitev novega gesla.
Pišite nam na e-mail [email protected] in nam zaupajte svojo idejo, komentar ali mnenje! Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami.
Če odgovora niste našli, nas pišite na e-mail [email protected] ali nas kontaktirajte na 031 388 868 in z veseljem vam bomo pomagali.